素煮翠玉瓜


普通翠玉瓜
價錢唔算貴
但有機翠玉瓜
就幾貴
要廿多蚊一斤
我買左一隻
再用其他配料煮



材料

翠玉瓜一隻
洋蔥半隻
杏鮑菇一隻
木耳絲適量
(浸軟傋用)
薑一片
。。。
獻汁
香醋1茶匙
生抽2茶匙
糖適量(約半茶匙)

。。。
燒熱鍋或鑊
少油爆香薑片同洋蔥
(呢個步驟令菜色煮來較香口)
再下材料兜勻
加小小水加蓋
煮5至7分鐘或煮熟
落適量鹽
下獻汁調味兜勻便可






34 則留言:

  1. 素得來又好味.....岩食呀 !

    回覆刪除
  2. 翠玉瓜咁重,廿多蚊一斤真係幾貴

    回覆刪除
  3. 我都很喜歡吃翠玉瓜, 但有時買回來的會有些苦澀, 真唔知點解?

    回覆刪除
  4. 有機食材真係唔平~不過健康d~都值得呢~

    回覆刪除
  5. 有機和普通翠肉瓜,有咩分別(除價錢外)?

    回覆刪除
    回覆
    1. 味道差唔多,但我係呢處買,新鮮好多

      刪除
  6. 一講係有機蔬果, 就貴到飛起囉, 哈...

    回覆刪除
  7. 如果樣樣都有機的話,一餐飯就重皮好多。

    回覆刪除
  8. 翠玉瓜...心心至愛............................

    回覆刪除
  9. 我呢2曰都食好多翠肉瓜!^_^

    回覆刪除
  10. 有機嘛,通常都會貴d,無計。

    回覆刪除
  11. 有機蔬菜好貴 , 這些瓜吃起來跟普通種植的有沒有分別0架 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔會亂買有機食物,味道差唔多,但我係呢處買,新鮮好多

      刪除
  12. 我唔捨得買有機, 之前翠玉瓜話有事, 我都少咗買, 要煮都批埋皮..

    回覆刪除
  13. 加D香醋吊起個味唔錯喎!

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐