紅磡觀音廟


紅磡[觀音廟]
位於紅磡[差館里]
每年到所謂"觀音借庫"的日子
這裏就大排長龍
相信大家從媒體中
略有所聞




此廟真正香火鼎盛
我們參觀期間
不斷有善信入來燒香參拜






六十位太歲坐鎮


暮鼓晨鐘





塔香燒不斷


尚來掛上的塔香






求神問卜
趨吉避凶有價






馬路對面好多婆婆
佢地手上都有張小
原來齋舖有飯派


網上資料
本廟建於同治十二年(一八七三年)。善信以紅磡坊眾居多,大部分為主婦,間中亦有商人及漁民來參拜。
據稱在一九零九年,政府擬開路貫通紅磡與九龍城及尖沙咀的交通。工人在山區掘地的時候,忽然有紅色水柱自地底射出,於是有謠傳指是工人掘傷龍脈,工人因此不敢繼續工作。其後驗出水的顏色是地下水銀與琉璜所造成;工人猶有懼色,於是集資重修觀音廟,希望得觀音庇蔭,使趨吉避凶。
此外,在第二次世界大戰末期,據說紅磡黃埔船廠是當時盟軍轟炸目標。一日有炸彈落於紅磡區,廟側屋宇蕩然無存,惟觀音廟則屹立如故,其側百餘名學生因而罹難,反而匿於廟內的人士無恙,居民均認為是觀音顯靈庇佑的緣故。
資料來自
[華人廟宇委員會]



30 則留言:

  1. 我都聽過呢...真係未去過...因我小出九龍區呢

    回覆刪除
  2. 觀音借庫都聽過,但觀音廟就沒有去過。

    回覆刪除
  3. 附近有家好食嘅鹵味店, 叫生記

    回覆刪除
  4. 淨知大坑有廟觀音借庫咋

    回覆刪除
  5. 好多時都經過,但無入過去

    回覆刪除
  6. 紅磡間觀音廟細細間但估唔到咁受歡迎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我想唔到咁香火鼎盛,真係好多善信入去參拜

      刪除
  7. 好耐未行過紅磡啦!我都睇緊黎緊果年去邊度攝太歲, 我去灣仔太細啦, 紅磡呢間睇落都幾闊落喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間好多善信入去參拜,可能靈喎

      刪除
  8. 好怕d煙薰到眼到開唔到!

    回覆刪除
  9. 間唔中都有經過,原來入面咁大㗎

    回覆刪除
  10. 我經過一次,好多人排隊,不知為乜呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 觀音借庫日就排好長龍,或者觀音誕都會多人

      刪除
  11. 細個成日去黃埔親歳屋企,都會經過呢間廟架,但從來唔知會係觀音廟。

    回覆刪除
  12. 我以前拍拖時常經過這裡....哈哈 !

    回覆刪除

Brighton 的大街小巷

 Brighton 是英格蘭 東南部一個海濱城鎮 也是一個很熱閙的地方 充滿渡假氣氛 這條小巷 有點像香港赤柱的購物街 我們行去海邊 天空下有一抹藍 那便是海洋 行了不少大街小巷