牛肉湯麵

 我已經
好多年沒有自己煮牛肉了
實在我家也不太愛吃牛
我自己就比較喜歡牛腩牛雜
在香港出外也很容易食到
所以就不用在家煮
。。。
來到英國
始終食肉較方便
食得雞豬多
現在也開始食牛了
今回買的免治牛肉
非常大盒
最少分三餐食
頭一餐就先做個牛肉丸麵
所謂牛肉丸
都只是調好味
求求其其將免治肉
擠成一團
做個湯底
加上生菜
就算是正餐了




22 則留言:

  1. 將免治肉擠成一團,點解我諗唔到嘅!免治肉都算成日食,一般整肉醬意粉或煱蛋牛肉飯

    回覆刪除
  2. 牛肉簡直天下美味,唔食太可惜喇.

    回覆刪除
  3. 我很少吃牛肉,主要唔識煮到好食,加上實在太貴。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你要求高,所以覺得煮唔到好食。
      呢度牛肉比香港平。

      刪除
  4. 蕃茄雞蛋煮牛肉碎都好食,好送飯架!

    回覆刪除
  5. 有菜有肉有麵,方便快捷。

    回覆刪除
  6. 在英國食牛肉平靚正喔👍

    回覆刪除
  7. 可以整肉醬呀, 拌麵拌飯都好好食!

    回覆刪除
  8. 宜家餐廳既牛好多唔好食, 屋企又少整, 好少食牛.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好少食牛,聽說英國的牛肉算幾好。

      刪除

咸排骨蠔士粥

 買到類似金沙豬骨 用一部分醃咸 加蠔士煲粥好好味 聽說還可以下火 豉油王加雜菜粒炒麵 另外焗幾條 現成素迷你春卷 簡單的一餐