拔牙後只好吃白粥

 今日要剝牙
隻牙在疫情爆發前
已經出事
但因而拔了牙根
所以並不痛
又因疫情一拖再拖
上月見牙醫
照X光檢查牙齒
跟著再洗牙
排期到今日拔牙
不知是湊巧
還是英國多女性牙醫
我先後見三個牙醫都是女性
好多朋友對見牙醫都好恐惧 
我當然都有些少緊張
幸好有宅男一直陪著(剛巧他放假)
都非常鎮定
所以過程很順利
其實今次隻已經斷剩牙腳
所以除掉後還要縫針
隔了大概四小時便晚餐
只好吃粥
晚餐就由宅男攪定
炒麵配白粥

 
 

23 則留言:

  1. 講開又係喎,我呢邊都好似係女牙醫多。

    回覆刪除
  2. 拔完牙就只能吃粥,炒麵你冇份食。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 若果入到政府醫療機構系統就會平過香港,私家醫生可能同香港差不多。

      刪除
  4. 拔牙唔痛,拔完先有排痛 @@

    回覆刪除
    回覆
    1. 好在今次冇乜痛,都唔使食止痛藥。

      刪除
  5. 牙醫係我最怕見到嘅人 🦷 ❌❌❌

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,有好人坐上張櫈已經震哂

      刪除
  6. 咁啱,我也今日睇牙醫,可惜我冇遇到過女牙醫,幫我孩子箍牙,家庭牙醫全是男的。

    回覆刪除
  7. 上次留完言俾你,轉頭就到我要睇牙醫⋯⋯

    回覆刪除
  8. 暫時吃住粥先,等傷口癒合晒,食返EE日常愛吃的補數。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝關心,我已經開始食飯,餸菜就盡量食軟性的。

      刪除
  9. 我都好驚睇牙醫呀~
    要縫針..咪好痛痛囉? EE要多多休息下!

    回覆刪除
  10. 幾年冇洗牙,几家牙醫都海鮮價
    我有女同學是牙醫,佢地經常要維持一些姿勢,身體容易勞損,話入錯行🤔

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實行行都會有機會有職業病,牙醫始終收入較多。

      刪除

意式小店午餐

我們出遊了幾天 昨日回家 今天星期日 仍懶懶的不想煮 就到外面午餐 這間意式餐廳 做著街坊生意 薄餅意粉做得不錯 平日都幾旺場 一時忘了他們星期日收得早 接近二時 已是冷清清 三文魚意粉 味道可以 只略嫌汁較濕 麵質有些少過火 肉醬意粉 我喜歡這個味道 薄餅只試了少許 保持水準 ...