醃子薑

 

今年子薑當造期
好似特別長
我已經醃過一次
已經食曬
見到還有得賣
心思思又買啲



去皮洗淨去皮切片
用鹽略醃


盡量瀝乾水分


我覺得呢隻醋最好味
試過買其他牌子
都不大好味
用醋加冰糖煮
甜度就自家口味調節


最後完成有兩樽
可以當零食
間中食兩片


最近多咗食零食
呢個不知誰買
試咗兩片
薄脆又不會太咸








20 則留言:

  1. EE好叻, 我家人好喜歡食架💗

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都好簡單,你都可以整俾家人食。

      刪除
  2. 我啲細路歌口味,唔啱食薑 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係細路哥口味,我家的男士都唔食架

      刪除
  3. 醃子薑 :
    子薑去皮洗淨去皮切片
    用鹽略醃
    瀝乾用醋加冰糖煮

    回覆刪除
  4. 我今年都醃左兩次子薑啦,已食晒囉!

    回覆刪除
  5. 我都係用喱隻牌子的白醋。仲有子薑賣,我都會再醃。

    回覆刪除
    回覆
    1. 試過其他,都係覺得呢隻牌子最好,我估子薑都係尾聲啦

      刪除
  6. 我都鍾意食子薑~食SUSHI 時成日拎黎食~哈~

    回覆刪除

生活點滴

 天氣很好 又出外行公園散步 又藍又綠好舒服 不少人帶狗狗散步 兒童遊樂場 也很熱鬧 樹林很茂盛 今天天氣有雲 出外購物日