中秋月餅


中秋節
也是月餅節🥮
從來未幫趁過
大班冰皮月餅
今年宅男
特別買了一盒回家



一盒八個
不同口味


我吃了這個
楊枝甘露及紅豆




家中還有兩款
傳統月餅及流心月餅
都是別人送的


流心真係好流


另一款雪糕月餅
還未試


對我來說
還是傳統口味最啱我



24 則留言:

  1. 我相反,我鐘意新派冇咁灟 :P

    回覆刪除
  2. 原來 After Eight 都有月餅

    回覆刪除
  3. 我都係鍾意食傳統月餅,雙黃白蓮蓉,要大個的,一開六食一件就夠。

    回覆刪除
    回覆
    1. 傳統口味最啱我
      雙黃蓮蓉
      四兩一個
      一合四個
      食一合就夠

      刪除
    2. 其他口味都有好吃的,不過,就唔似月餅。

      刪除
    3. 大夫,一次食一盒?

      刪除
    4. 那年中秋月光光 一合月餅四兩裝
      香濃普洱來消滯 蓮蓉月餅有雙黃

      刪除
  4. 流心真係好流====>即是「好流」GE流心月餅?「流」GE流心月餅還是不是流心月餅?^_^EE咁形容好有喜劇效果。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,呢個流心好流即係做得好咁解,若果流心唔流又點算流心呢!

      刪除
  5. 我哋唔太好月餅~有人送雪糕月餅~我女好鍾意食~哈~

    回覆刪除
  6. 冰皮, 點都係大班最好味~
    肥人今年都有整月餅呀,可惜失手了~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋屋企第一次買𣲙皮月餅。
      你好叻,失手下次再來啦。

      刪除

薄餅餐

 又來自家製快餐 從超市買回來 半製成薄餅 用焗爐焗熟 再加上個南瓜番茄湯 快捷又飽肚 五月二日 是英格蘭投票日 我也為這一天 特別要宅男為我補一課 不竟是第一次 了解下情況 票站就設在公園的圖書館內 其實都是非常簡單 程序跟我們老家差不多 但這裡可以郵寄投票 到票站投票人不多 ...