XO醬蒸豆腐


簡單的一味餸
材料
山水滑豆腐一盒
XO醬適量
放上碟
滾水隔水蒸十分鐘
蔥粒或芫茜配襯
我通常再蒸多一分鐘
不想吃生蔥
然後可放少許生抽調味
因為XO醬有瑤柱和蝦米
所以這個不是素食



26 則留言:

  1. 不想吃生蔥--->我也是,外出生滾粥,芫茜、葱那類我都趁粥熱把鋪面的壓入碗底。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. XO醬我未整過,係親戚送,照我所知係要炒架。

      刪除
  3. 今年我返香港都無買過豆腐。但有出街食,真係很香豆味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港啲豆腐我覺得好味過好多地方。

      刪除
  4. 我都好中意整呢個, 好好餸飯!

    回覆刪除
  5. 簡單又好味呀, 岩晒送飯呢~

    回覆刪除
  6. 蒸豆腐加豉油已經很美味,重要加xo醬超好味

    回覆刪除

週末BBQ

 今天到訪朋友新居 也順便探下貓婆婆 牠似乎很愛曬太陽 選擇陽光照射角落躺下 優哉悠哉 英國在夏天才會BBQ 天氣不錯 很適合燒烤 但其實不用自己燒 我們也只在室內進食 食物種類也不少 燒腩肉特別好味 素炒韓國粉絲 還有甜品 完完滿滿的一餐