日本之旅2019之長崎之《眼鏡橋》《Komeda Coffee》


長崎的櫻花
已經開到荼蘼



天仍然下著雨
這位大叔
坐在櫻花樹下淋雨


我們行回資料館
停車場取車離開
繼續下個行程


長崎眼鏡橋
據說是日本最古老的橋


拱橋的倒影
遠望就像一副眼鏡


有人在橋下
石牆藏了幾顆心形石
遊人找到心形石
拍照打咭
增加旅遊樂趣
不過
我們沒時間去找
拍完照就走



找到停車場泊車
行商店街



見到咖啡店
今早食和式早餐
未飲咖啡



飲咖啡
順便吃點東西
豬扒包
原來好大份
豬扒厚而鬆化
麵包也很鬆軟
好味


還有份蛋三文治
意想不到咁大份


咖啡好味


還有熱包加雪糕
麵包很鬆軟
雪糕很滑奶味濃
紅豆咖啡也好味


咖啡服務一流
細節都照顧週到
侍應好有禮貌
食物雖然選擇不多
但做得用心
我們都吃得很愉快
大家看看賬單
咁嘅水準同價錢
香港真係食唔到
後來上網
原來此咖啡店
在日本很受歡迎
各大城市都有分店
大家去到日本
不妨試下






30 則留言:

  1. 我喜歡個麵包加雪糕🍦這個價格好實惠惠😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 我食左小小,怕奶味重。
      呢個價,而有呢個服務,超值。

      刪除
  2. 係呀,我哋在福岡就是每天在這咖啡店食早餐,酒店包埋。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我唔喜歡飲奶,食左小小,怕奶味重。

      刪除
  4. 櫻花真係真係好靚,睇到好舒服。

    回覆刪除
  5. 眼鏡橋真係好特別喔, 行累了, 飲返杯咖啡確是件快樂事。

    回覆刪除
    回覆
    1. 眼鏡橋好像樣啊!
      喝完咖啡精神多呢!

      刪除
  6. 立眼標題以為你響日本配眼鏡..Hhhaha
    成間咖啡店環境都好舒服最緊唔係好迫人食物又大件好抵喔

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋成日都趕時間,好難配到眼鏡。呢間咖啡店真係好正。

      刪除
  7. 真係好大份噃,低食喎!(⌒o⌒)

    回覆刪除
  8. 長崎眼鏡橋---->個名起得好好,亦好有意象。

    回覆刪除
  9. 眼鏡橋真係好似一副眼鏡哈....

    回覆刪除
  10. 長崎早晴朗 櫻花荼蘼開
    眼鏡橋倒影 精神一振來

    回覆刪除

三文魚頭煮茄子

去魚舖通常買魚買蝦 一定也會買 幾個三文魚頭 三文魚頭滾湯燜燒煮也可 今回加茄子煮 茄子吸汁 味道不錯 香港花卉展覽 又開始了 網上閙哄哄的 我沒得去 又放幾張舊照 應下景