榨菜蒸滑豆腐


呢個又慳家
又全無難度嘅餸
間中食下
都唔錯
榨菜最好買爽嘅
雖然貴啲
但冇咁鹹
蒸好好多水
不用倒掉
浸住豆腐
只要加蔥熟油
(全素者可走蔥用芫荽)
唔使其他調味料
已經好夠味
我用山水滑豆腐
真係好滑
大家有興趣
不妨試下



30 則留言:

  1. 因為心心不是素食者...所以走不走蔥都一樣喜歡吃......................或許心心對蔥沒有特別抗拒呢!

    回覆刪除
  2. 我仲以為我這邊的豆腐多水,原來香港的都是一樣,哈哈!

    回覆刪除
  3. 我走葱但要莞茜, 又或者全走:P

    回覆刪除
  4. 榨菜蒸滑豆腐,今夜我又要整!

    回覆刪除
  5. 我都鍾意食豆腐,但係男生咁直接話自己「鍾意食豆腐」,會不會不是太好啊?=P

    回覆刪除
  6. 肥人都中意整呢個..好味呀!

    回覆刪除

生活點滴

 天氣很好 又出外行公園散步 又藍又綠好舒服 不少人帶狗狗散步 兒童遊樂場 也很熱鬧 樹林很茂盛 今天天氣有雲 出外購物日