百日宴~中午半自助餐



昨天假日
參加
外甥孫女百日宴
今次宴會比較特別
以中午
半自助餐形式進行
對我來說也是新體驗
年輕父母
總有不少新主意
宴會在尖沙咀
一間酒店的38樓
有無敵海景
也有幾座高樓在前


地方不太大
剛好包場
熱熱鬧鬧的
有自助沙律海鮮吧
甜品雪糕等任食
取食物地方比較窄
不方便拍照


這張照片也是借用的
有生蠔及長蟹腳
生蠔我一隻也沒吃
紅酒白酒
未知是否主人家帶來
餐廳供應限量奶茶咖啡



主菜有魚及牛扒
任選一
還有一款素食意粉
我吃魚
不過
西式煮魚
真係麻麻


老伴選牛
看來不錯


呢間餐廳
可能平日不大旺場
某些地方感到他們
有點手忙腳亂
但大致服務都唔差
大家開開心心
祝BB
健健康康
快高長大





21 則留言:

  1. 還有一款素食意粉---->呢個夠貼心。

    但主菜是魚---->睇份量似係前菜多過主菜=P

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,應該有少少配料伴碟會好睇啲

      刪除
  2. 我去過飲兩次, 都係酒店自助午餐

    回覆刪除
  3. 我同意中菜煮魚多變化D.

    回覆刪除
  4. 中午擺酒其實都唔錯,唔駛食到太夜

    回覆刪除
  5. 其實自助餐都幾好呀, 可以走動走動, 自己食咩就拎咩..哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁都係架,不過最好係地方大啲就較好

      刪除
  6. 自助餐好丫,喜歡食乜就攞乜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁都係架,不過最好係地方大啲就較好

      刪除
  7. 都幾好乜都試下,個景好有新鮮感

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨