中式甜品~湯圓


我很愛吃
中式甜品
在家卻不常做
始終
甜品並非主餐
又不能吃得太多
都要有點閒情
才會自己做
最近
突然很想吃糖水
番薯及腐竹最簡單快捷
可惜家中都沒有
這兩種材料
倒有半包糯米粉
還有些少
紅豆蓉做的豆沙
於是
就做了這個速成糖水
舌尖上的甜
也甜在心頭
哈哈
你地信唔信





26 則留言:

  1. 🌟好友♦*¨`*☁✨晚安。。゚🌙
    ╔═╦═╗── ╔══╗╔╗─────╔╗★・゚☆
    ║║║║╠╦╗ ║═╦╬╬╬═╦═╦╦╝║∧∧⊹
    ║║║║║║║ ║╔╣╔╣║╩╣║║║╬║・ω・)
    ╚╩═╩╬╗║ ╚╝╚╝╚╩═╩╩═╩═╝⊂ノ✬
    ────╚═╝🌜唔該周公子見呢🌛💤

    回覆刪除
  2. 有人整埋俾甜湯我食,我除了舌尖甜,心甜,哈哈…我連個樣都會好甜㗎!

    回覆刪除
  3. 明知甜食唔太健康,但又耐唔耐會想食 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實甜品不一定唔健康,西式甜點有牛油忌廉就少食啲

      刪除
  4. 自家做,幾時想食就有,不錯呀!😋

    回覆刪除
  5. EE這個方法都未算速成,我好耐以前有個更快的方法,就係...

    煎開「日清」糖水個盒,拎入面包糖水翻熱就食=P

    回覆刪除
  6. 自己做當然甜在心頭啦~
    我後生時鍾意食西式糖水,依家年紀大左反而鍾意返中式

    回覆刪除
  7. 我有時都突然夜晚想食糖水,不過就冇豆沙饀,只係簡單用糯米粉搓個冇餡湯丸,再加薑同片糖水就食得,都好好味

    回覆刪除
    回覆
    1. 簡單用糯米粉搓個冇餡湯丸,我都一樣鍾意。

      刪除
  8. 我今晚都食咗椰汁红荳沙!

    回覆刪除
  9. 好彩有啲紅豆餡,想食就可以即刻整

    回覆刪除
  10. 太太都鐘意煲糖水或湯丸,只是子女和我並不主動去食太太煮的甜點.

    回覆刪除
  11. 我都好耐無自己整湯丸啦, 都係買急凍現成的, 懶得整饀呀.

    回覆刪除

咸排骨蠔士粥

 買到類似金沙豬骨 用一部分醃咸 加蠔士煲粥好好味 聽說還可以下火 豉油王加雜菜粒炒麵 另外焗幾條 現成素迷你春卷 簡單的一餐