香港花卉展覽2019(一)


昨天下午
匆匆忙忙
行了一遍花展
我用銅鑼灣站
那邊入口
發覺裝置
多了很多小燈飾
相信晚上來
會閃閃生輝


星期一接近黃昏
也有不少人流


心型前留倩影




大家看得出是火車頭嘛


我都行得很累呢
不過
沒時間休息


很多燈飾


每年最受歡迎
是鬱金香


看到這些長短火
我拿著部機仔
自慚形穢


五顏六色
確是吸引


例牌也要
拍兩張特寫
清楚看到
葉子開始枯黃


倒是有點模糊
就看不到瑕疵







35 則留言:

  1. 我見到花展廣告就想起你,我都知你一定會去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,係呀!我今次都係趕住去睇睇。

      刪除
  2. 我家人又係年年都去影相👍🏻

    回覆刪除
  3. 好耐冇去過花展,對上一次去,主題花是洋紫荊,有冇人記得是幾多年前呢?

    回覆刪除
  4. 哈哈,你都來洗版,年年主題花其實都係鬱金香 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 始終鬱金香最受歡迎
      每年都心思思去一趟。

      刪除
  5. 今年既設計好麻麻,我喜歡影個別花卉!

    回覆刪除
  6. 今年難得天氣好!不過我沒有時間去.

    回覆刪除
  7. 看相片唔算太多人喔, 年年都係鬱金香最受歡迎。
    不過今日有朋友去到一朵花都無, 好似要換花了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都遇遇過呢種情況,所以一就早去或遲去

      刪除
  8. 晚飯後途經就去看了一下, 我至愛的鬱金香剛換花, 大部份都未開哩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以一就早去或遲去,否則都有機會遇上這個情況。

      刪除
  9. 以前肥人都係年年去架...而家好少LU~

    回覆刪除
  10. 人地長短火要求不同啫,自己喜歡就得啦~

    回覆刪除
  11. 妳拍的鬱金香好靚吖!嘻嘻、我去就是遇著換花、一朵都冇呢!
    以前見花海前排全是腳架陣和長短火、都有咁諗、
    後來見好多人用手機都借到位影、就唔理喇、大機小機都喺咁影啫!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝
      我遇過冇花,現在手機拍攝質素都好高,一樣影到靚相。

      刪除
  12. 每次花展最重要揾鬱金香

    回覆刪除

Brighton 海灘 行人步道

 在 Brighton的第二天 我們早上出外吃過早餐 又去行街 然後行到海灘的另一頭 下面望到的小屋 是商店和食店 遠望還有沙灘球場 要行條很長的樓梯下去 那一排的拱門 原是行人步道 現因維修封閉了 我們現在便要對面 冇瓦遮頭的步道 很長的啊 行到這裡又另一番景象 這裡面是商舖 ...