張學友紅館演唱會片段





張學友演唱會的片段



不知大家看演唱會
有沒有注意到
觀眾席上的螢光棒
全場一起變不同顏色
我比較低B
一直都不明怎可做到
於是將螢光棒
拿回家研究
當然不明所以
後來唯有問宅男
原來枝棒不會變色
只是當時
場內用燈光做成的效果






18 則留言:

  1. 觀眾席上的螢光棒,全場一起變不同顏色---->可以加多個,因為你唔講我都不知道。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 因為我可以手拿著機放在膝上拍,不用舉高手。

      刪除
  3. 燈光做成的效果...都係唔明.

    回覆刪除
    回覆
    1. 場內射燈好多變化顏色,係反射作用架。

      刪除
  4. EE好叻呀買到學友飛...而家買演唱會飛真係好難呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我是朋友多了一票請我看到的,意外驚喜。

      刪除
  5. 你唔講我都無留意,哈!

    回覆刪除
  6. 好多人話今年好睇過2016年嗰場呢~!

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...