《文物探知館》~展覽

26/01/2019
食過午飯就過
《九龍公園》聽講座
是次講座題材
非常冷門
係講夜香即便便
唔聽真係唔知
在上上世紀
啲人真係隨處便便
皆因還未有沖厠設備
後來政府
為左解決衛生問題
就開始起公廁
原來以前
啲便便好值錢
於是有商人
承辦公廁
收集便便而賺大錢
雖然我當日好累
間中還"恰著咗"
都覺得
呢個講題好有趣

講座完後
入去睇展覽
這個佈置好吸引



入門口就見
紫禁城模型



大家若果有睇過
清宮片或劇集
就應該對這些xx宮
有點熟悉感覺


大家
有睇過[延禧攻略]
可以搜尋下[延禧宮]位置


放大俾各位劇迷睇


可以入去睇其他



都是講建築
屋頂上動物


[龍]


[鳳]


屋樑上結構


景賢里


同樣的風格
香港做的
當然簡單很多


對建築有興趣
可以入去慢慢欣賞
我轉了一個圈就出來






20 則留言:

  1. 我唔會特登去聽,但如果行過知道是講夜香,我會走入去聽吓的^_^

    回覆刪除
  2. 這講座題材很有建設性................當然健康的「便便」才會值錢呢!😊

    回覆刪除
  3. 香港有歷史的建築物,拆得就拆,無D保育意識。

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇法,香港地方矝貴嗎,大家都向錢看。

      刪除
  4. 展到4月7日?過年搵日去睇下先。

    回覆刪除
  5. 講呢啲題材真係唔係個個頂得住 :P

    回覆刪除
  6. 延禧宮?哈~~好搞笑~應該好多人影相~!

    回覆刪除

火腩豆腐

火腩豆腐 每次做燒肉 都會剩下一些 剛好家中有豆腐 就煮成了 這個火腩豆腐 今次買的腩肉 是一塊塊細細的 我改用氣炸鍋焗 因沒有用具 所以沒有插針 只抹了醋 這個皮有脆有不脆 總之皮不脆也沒所謂 肉質好吃便算 出外走動 草地開遍了蒲公英