自製麵條

某天我不在家
宅男在家攪攪震
居然自己做麵
剩下少許放在雪櫃
我翌日
用雪櫃剩餘物資
煮個湯麵
麵條做得頗滑
也有蛋的香味
可能用了不少蛋










30 則留言:

  1. 看來是手工麵,沒有麵機,宅男好勁!
    自家製一定係全蛋麵啦!爽口彈牙,睇得到好吃!

    回覆刪除
  2. 我都試過玩,但太麻煩,一次就算 :P

    回覆刪除
  3. 我唸起我老公送比我但只用過一次部壓麵機...同埋我老公咒怨嘅眼神...

    回覆刪除
  4. 好友週二愉快!謝謝分享
    祝福舒心歡逸 工作順利 萬事如意!

    回覆刪除
  5. 自己做麵條真係好叻啊!

    回覆刪除
  6. EE的廚房原來不是家中男士禁地,男子可以獨自內進。=P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我歡迎佢地入去,最好係唔使我做,哈哈

      刪除
  7. 我好喜歡手工製作麵, 特別好美. 🍜

    回覆刪除

三文魚頭煮茄子

去魚舖通常買魚買蝦 一定也會買 幾個三文魚頭 三文魚頭滾湯燜燒煮也可 今回加茄子煮 茄子吸汁 味道不錯 香港花卉展覽 又開始了 網上閙哄哄的 我沒得去 又放幾張舊照 應下景