花花世界


年近歲晚
要買些花回家擺放
去到花墟
交通真的很繁忙
人又多車又多
花就更加多


真係花多眼亂



最後買了
兩小盆蝴蝶蘭
紅的


白的


還有兩盆小玫瑰
還有水仙
去年學過𠝹水仙球
都幾成功
今年因為忙
唯有買現成


這隻玫瑰很多刺
但真係好靚






26 則留言:

  1. 黎近農曆新年, 花墟一定塞車

    回覆刪除
    回覆
    1. 我在非假日去還好啲,其實係太多貨物放在路旁,阻礙行人

      刪除
  2. 以前細個,過年年花沒太多品種,而最多人用的好似是劍蘭,可能便宜吧,甚至也見有人家用薑花,如果用到水仙、牡丹等就一定是很講究了……
    依家好似已很少見有劍蘭或薑花呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 劍蘭過年前一定有得賣,佢係香港經典年花,唔算便宜,而水仙都有平有貴,幾十蚊就有交易,而薑花好粗生,現在香港冇乜農民,以前我地條村都有人種,後來農地已作其他用途。

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀,所以我買完即走,否則會大出血。

      刪除
  4. 水仙最好,又可以玩,其他太貴 :P

    回覆刪除
  5. 蝴蝶蘭靚靚呀, 肥人都要去買先~

    回覆刪除
  6. 我都好中意行呢度,之前買過盆細玫瑰花,但返到家好快就死左,花蕾都未開!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都一少少擔心佢唔開架,淋下水俾佢曬下太陽,今日都另外開左一朵。

      刪除
  7. 我家不大,所以我只準備了蘭花及水仙

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係㗎,可能過年前會買些少插花。

      刪除
  8. 同往年比,價格怎樣啊?

    回覆刪除
  9. 靚花讓人愛不釋目!
    我還未去行花墟哩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都冇行最多人個邊,買完就急急腳走。

      刪除
  10. 回覆
    1. 其實花墟平日都好熱鬧,過年就被啲貨物迫爆。

      刪除

焗叉燒

買到一大嚿梅頭肉 分開左幾份 用兩塊整叉燒 其餘放入冰箱 好久冇做 求求其其醃好放一晚 第二日都算幾入味 呢種梅頭肉不肥 但就好腍 用來做叉燒唔錯 出開街又影下花花草草 屋前有棵山楂樹 看著它開花又結果 結果又開花 小花長得又密又靚 結出的果子紅得奪目 鄰近看到的小花很美 上網查...