晚飯聚會


朋友大聚會
在九龍城好彩酒樓



金盞翠果海皇


錦繡澆鹵大拼盤


瑤柱金菇扒翠苗


雲南野菌燉花膠


皇冠炸吉列大蝦


材料豐富燉湯


蠔皇金錢鮑螺片


好彩一品燒雞



清蒸游水海石斑



鮑汁炆伊麵


海鮮炒飯


還有一人一蘋果
綠豆糖水冇影相

全包宴
$21xx元一席
我地兩圍有房坐
食物水準好一般
但難得大家坐得舒服
談談笑笑很值得







42 則留言:

  1. 很開心的一天。

    回覆刪除
  2. 呢間我飲過午茶,如你所言,食物水準好一般。
    午茶服務差,不知你有否遇上!?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我上完興趣班,好多時在些飲茶,招呼好與不好也遇過呢

      刪除
  3. 雲南野菌燉花膠-->d肉同d雞腳都唔少,d湯應該幾清甜下。呢個湯會不會算是突出少少?^_^

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 其實我地嫌佢味道偏咸鹹,碟伊不油,咸度最適中.

      刪除
  5. 雲南野菌燉花膠...皇冠炸吉列大蝦...超正呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 個湯味道好是好,但濃了一點點,炸蝦一舨咋

      刪除
  6. 呢餐很不錯喎~ 我係幫襯過佐敦那間好彩, 印象中無咁好賣相!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我地嫌佢味道偏咸鹹,碟伊不油,咸度最適中.
      材料唔太差

      刪除
  7. 好開心的聚會,有時野食差不過可以盡興咁傾計真係好開心的

    回覆刪除
  8. 如你說,食物好一般,但那雜菌花膠同老火湯我就最鍾意!

    回覆刪除
  9. 菜式大路一般些,不過朋友聚會又唔會計較這些了。

    回覆刪除
  10. 朋友聚會開心,熱鬧,食物其次。

    回覆刪除
  11. 我諗雲南野菌燉花膠湯味唔錯 .

    回覆刪除
  12. 不錯的撰擇,現在樣樣都貴!

    回覆刪除
  13. 我屋企人都去好彩飲茶,好大眾化。

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家樣樣都貴,好彩價錢算大眾化

      刪除
  14. 香港酒樓啲嘢都好抵食.

    回覆刪除
  15. 好彩.....明碼實價, 質素又唔錯....好地方

    回覆刪除
  16. 對呀,不過今次食物偏咸鹹

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐